Virtual Assistant

Τι θα λέγατε αν σας έλεγα ότι μέσα σε τριάντα μέρες θα μπορούσατε να ξεκινήσετε από το μηδέν τη δική σας επιχείρηση ως Virtual Assistant (Γραμματέας εξ’ αποστάσεως) βελτιώνοντας τις δεξιότητες που ήδη έχετε ή προσθέτοντας μερικές καινούριες;

Βασική προϋπόθεση να γνωρίζετε πολύ καλά το αντικείμενο με το οποίο θέλετε να ασχοληθείτε.

Τι είναι και τι δεν είναι οι Virtual Assistants

Θα ήμουν ήδη πλούσια αν μου έδιναν μισό ευρώ κάθε φορά που μου κάνουν αυτή την ερώτηση… Η απάντηση είναι απλή και βρίσκεται μπροστά σας. Περιέχεται στον τίτλο!

Virtual assistant= απομακρυσμένη βοηθός

Ο όρος είναι σχετικά καινούριος στην Ελληνική αγορά εργασίας και υπάρχει μια σύγχυση σχετικά με το τι είναι και τι δεν ειναι μια/ένας virtual assistant, με αποτέλεσμα πολλές φορές να δημιουργούνται παρεξηγήσεις μεταξύ των virtual assistants και των πελατών τους.

Για  να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα ρίξτε μια ματιά σε αυτό το αναλυτικό άρθρο μου στο blog της Interactive Education.

Το σεμινάριο

Το σεμινάριο για τις/τους Virtual Assistants προσφέρεται με φυσική παρουσία στην έδρα μας στο Μετρό  Αιγάλεω και μέσω e-learning σε ομάδες ή ατομικά μαθήματα.

Για να είστε επαρκείς και σε θέση να εξυπηρετήσετε περισσότερους πελάτες  θα πρέπει να κατέχετε  τις γνωσεις τουλάχιστον από το επίπεδο Essential για τις Γραμματείς  και να έχετε  άριστη γνώση του Ms Office (επίπεδο Expert) και Αγγλικών. 

Για ποιον είναι κατάλληλο το σεμινάριο;

Το σεμινάριο είναι κατάλληλο για κάθε έναν/μια που θέλει να εργαστεί ως ελεύθερος επαγγελματίας βοηθώντας άλλους επαγγελματίες σε εργασίες για τις οποίες δεν έχουν χρόνο ή γνώσεις και είναι:

Νεοεισερχόμενοι στον κλάδο της Γραμματειακής Υποστήριξης, άνεργοι, απόφοιτοι Λυκείου ή ΑΕΙ, ΑΤΕΙ.

Υπάλληλοι με εμπειρία στις εργασίες γραφείου που θέλουν ένα έξτρα εισόδημα.

Έμπειροι υπάλληλοι γραμματείας ή λογιστηρίου που έχασαν τη θέση τους και επιθυμούν να κάνουν μια νέα αρχή.

Διάρκεια και Κόστος σεμιναρίου

  1. Η διάρκεια του σεμιναρίου με φυσική παρουσία είναι 20 ώρες, ενώ παρέχεται επιπλέον πρόσβαση 2 μηνών στην πλατφόρμα που φιλοξενεί το  υλικό του μαθήματος και τα έντυπα που είναι απαραίτητα για την έναρξη της δραστηριότητας (πχ συμβόλαια πελατών). 
  2. Οι συμμετέχοντες πρέπει να έχουν παρακολουθήσει (προαιρετικά) τα μαθήματα για το Πιστοποιημένο Στέλεχος Γραμματειακής Υποστήριξης (επίπεδα 02-03) ή να κατέχουν αποδεδειγμένα τις γνώσεις για τις υπηρεσίες που θέλουν να προσφέρουν. 
  3. Τα μαθήματα εστιάζονται στις διαδικασίες έναρξης της δραστηριότητας, στις εξειδικευμένες γνώσεις για τις βασικές υπηρεσίες που προσφέρουν οι Virtual Assistants, στις τεχνικές εξεύρεσης πελατών και στο marketing. 
  4. Για την παρακολούθηση του μαθήματος και την άσκηση του επαγγέλματος θεωρούνται προϋποθέσεις η πολύ καλή γνώση των προγραμμάτων του Ms Office και της Αγγλικής γλώσσας. Για την Πληροφορική και τα Αγγλικά καλό είναι να προηγηθεί τεστ κατάταξης.
  5. Το κόστος του σεμιναρίου είναι 120€ εάν έχει προηγηθεί η συμμετοχή στο σεμινάριο Essential. Διαφορετικά το κόστος είναι 220€.
  6. Για τα ατομικά μαθήματα μέσω σύγχρονης τηλεκτάρτισης υπάρχει επιβάρυνση 40€.

Γιατί τώρα;

Στις μέρες μας όλο και περισσότεροι επιχειρηματίες επιλέγουν προσωπικούς βοηθούς (γραμματείς) ή εξωτερικούς συνεργάτες για εργασίες που δεν μπορούν ή δεν έχουν χρόνο ή γνώσεις να κάνουν οι ίδιοι και οι οποίοι συνεργάτες εργάζονται από το δικό τους χώρο.
Οι αρμοδιότητες των εξωτερικών συνεργατών διαφοροποιούνται ανάλογα με τις ανάγκες του εργοδότη.

Η λέξη κλειδί είναι ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ

Και αυτό θα σας προσφέρει το νέο πρόγραμμα μας που είναι διαθέσιμο για εγγραφές.

Τι είπαν κάποιοι που ενημερώθηκαν

Είμαι καλή στον σχεδιασμό διαφημιστικών εντύπων και έχω αρκετούς πελάτες στον τομέα της εστίασης.
Ο Φοιβος μου πρότεινε να μάθω το WordPress & να προτείνω στους πελάτες μου (και όχι μόνο) να αναλάβω και τις ιστοσελίδες τους είτε εξ αρχής, είτε την συντήρησή τους.
Εξακολουθώ να δουλεύω από το σπίτι με πελάτες απ' όλο τον κόσμο!
Βίκυ κ.
Graphic designer
Μόλις έφυγα με εθελουσία έξοδο από την τράπεζα που εργαζόμουν 25 χρόνια. Η κα. Κασαπίδη ήταν απολύτως ειλικρινής μαζί μου και μου είπε οτι δύσκολα θα βρω εξαρτημένη εργασία λόγω ηλικίας.
Μου είπε ότι μπορώ όμως να δουλεύω από οπουδήποτε (σπίτι, εξοχικό) εκμεταλευόμενη τις γνώσεις μου στα οικονομικά. Δεν είχα σκεφτεί οτι μπορώ να το κάνω αυτό!
Μαρίνα Ντ.
Πρώην τραπεζικός Υπάλληλος
Είμαι φωτογράφος και
μέχρι τώρα δούλευα μόνο σε γάμους και βαπτίσεις φίλων και γνωστών.
Η Μαρία και ο Φοίβος μου πρότειναν να οργανώσουμε περιηγήσεις στην Αθήνα και στα Μετέωρα (είναι ο τόπος μου) για λογαριασμό ξένων πρακτορείων.
Επίσης πρότειναν τη δημιουργία e-books με υλικό από τις περιηγήσεις μας και φωτογραφικά tips.
Δημήτρης Μ.
Φωτογράφος

Τι θα μάθω;

Μέρος 1ο

  • Δημιουργώ τη δική μου νόμιμη επιχείρηση.
  • Καταγράφω τις πρώτες μου ενέργειες (Bussines Plan).
  • Μπορώ να εργαστώ με πελάτες από το εξωτερικο;

Περιλαμβάνεται πλήρης οδηγός και πρότυπα.

Μέρος 2ο

  • Επιλέγω ποιες υπηρεσίες μπορώ να προσφέρω. Εχω τις δεξιότητες;
  • Δημιουργώ την ιστοσελίδα μου και τις σελίδες μου στα Social Media.

Περιλαμβάνονται πλήρης οδηγός και πρότυπα.

  • Μέρος 3ο
  • Μαθαίνω να χρησιμοποιώ πολύ καλά τις εφαρμογές που είναι απαραίτητες για τις υπηρεσιες που θέλω και μπορώ να προσφέρω. πχ  MS Office, Cαnva κ.α. 

Περιλαμβάνεται πλήρης οδηγός εφαρμογών.

Μέρος 4ο

  • Δημιουργώ τον τιμοκατάλογό μου.
  • Διαφημίζω τις υπηρεσίες μου.
  • Πώς βρίσκω πελάτες;
  • Συμβόλαια
  • Εισπράξεις, τιμολόγια.
  • Εφορία.

Περιλαμβάνονται πλήρης οδηγός και πρότυπα.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Πληροφορίες

Καλέστε καθημερινά 10.00-20.00
210 4930733

Like us on FB

https://www.facebook.com/Interactive.Education.Aigaleo/

Ελάτε για καφέ

Παπαναστασίου 7,
Μετρό Αιγάλεω,
Έξοδος Παπαναστασίου

Στείλτε μνμ

interact@interactive-education.gr