Απέκτησε και εσύ όλες τις βασικές δεξιότητες για να εργαστείς σαν Γραμματέας

Πιστοποιημένο Στέλεχος Γραμματείας
(Βασικό επίπεδο)

Το πρόγραμμα αποτελεί τον βασικό κορμό του σεμιναρίου Πιστοποιημένο Στέλεχος Γραμματείας και διδάσκει ΟΛΕΣ τις βασικές δεξιότητες που πρέπει να έχει μια/ένας γραμματέας,είτε είναι νεοεισερχόμενη/ος στον χώρο, είτε εργάζεται αρκετά χρόνια αλλά έχει χάσει την επαφή με τις νέες απαιτήσεις της αγοράς εργασία.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους εκείνους που θέλουν να κάνουν καριέρα στον χώρο της Γραμματειακής Υποστήριξης.

H νέα καριέρα σου απαιτεί ...

(επιλεγμένα άρθρα συνοδευτικά των μαθημάτων)

Υψηλό επίπεδο κατανόησης

Καλλιέργησε την δεξιότητα της ενεργητικής ακρόασης.  

             Σχετικό άρθρο (Επικοινωνία)

Απαραίτητες Βασικές Δεξιότητες

Μιλάς καλά Ελληνικά; Και όμως…
Είναι μια από τις βασικέςδεξιότητες

Σχετικό άρθρο (Βασικές Δεξιότητες)

Δείξε μου το γραφείο σου!

Οργάνωση και διαχείριση γραφείου.
Οι βασικές αρχές.

Σχετικό άρθρο (Front/back office)

Ξεχώρισε από το πλήθος

5 συμβουλές για να «συστηθείτε»
στην αγορά εργασίας

Σχετικό Άρθρο (Αναζήτηση εργασίας)

Τι θα διδαχθείς (περιεχόμενα του σεμιναρίου)

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου του Βασικού Επιπέδου και των πρακτικών ασκήσεων που το συνοδεύουν, θα αποκτήσετε γνώσεις και δεξιότητες υψηλού επιπέδου που θα σας δώσουν τη δυνατότητα να εργαστείτε σε οποιαδήποτε εταιρεία, ιατρείο, φροντιστήριο κλπ ως γενική γραμματέας.

Φυσικά δεν είναι μόνο αυτές οι γνώσεις που θα οδηγήσουν έναν επιχειρηματία στην πρόσληψή σας. Η πολύ καλή γνωση της χρήσης του υπολογιστή και όλων των προγραμμάτων του MS Office όπως και τα Αγγλικά τουλάχιστον σε επίπεδο Advanced είναι απαραίτητα εφόδια μαζί με εξειδικευμένα προγράμματα και γνώσεις όπως η διαχείριση των Social Media, το ERP και το CRM. 

Αυτό όμως που έχει απόλυτη σημασία για την εξέλιξή σας είναι οι γνώσεις αυτού του Βασικού Επιπέδου.

Αυτονόητο είναι οτι αν έχετε φιλοδοξίες να εξελιχθείτε και να γίνετε Προσωπική Βοηθός υψηλόβαθμου στελέχους, θα πρέπει να συνεχίσετε και στο Επίπεδο 03.

01: Βασικές Ενότητες

02 : Meetings και πρακτικά

  • Η σύγχρονη Γραμματέας (απαιτούμενες δεξιότητες). Ποιες είναι οι βασικές εργασίες για μιά γραμματέα?
  • Διοίκηση Γραφείου. Πως θα οργανώσεις το γραφείου και tips για να μείνει οργανωμένο.
  • Το αρχείο της επιχείρησης (τοπικά και στο Cloud)
  • Διαχείριση εξόδων γραφείου. πρότυπα για Petty cash και vouchers.
  • Εμπορική Διαχείριση (ERP Soft1 – Αποθήκη – Πελάτες – Πρμηθευτές – Παραστατικά  – Τιμολόγηση)
  • Το ημερολόγιο της Γραμματέως.
  • Εμπορική Αλληλογραφία και Πρωτόκολλο.
  • Επικοινωνία και Δημόσιες Σχέσεις.
  • Μαζική επικοινωνία.
  • Αποτελεσματική οργάνωση και διαχείριση meetings. 
  • Agenta – Προετοιμασία υλικού.
  • Επιλογή χώρου.
  • Τα Πρακτικά του meeting – Περιλαμβάνει templates.
  • Διαχείριση Διαδικτυακών Meetings
  • Σε ποια meetings πρέπει να συμμετέχει ο Διευθυντής σας;

03: Οργάνωση ταξιδίων

04: Διοργάνωση εκδηλώσεων

  • Σχεδιάζοντας ένα πολύπλοκο ταξίδι (με πολλούς προορισμούς)
  • Πως θα διαχειριστείς τα προβλήματα που θα παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού πχ καθυστερήσεις. 
  • Επιλογή πτήσεων, ξενοδοχείων, ενοικίασης αυτοκινήτου.
  • Ασφάλεια στα ταξίδια.
  • TEMPLATE: Πρόγραμμα ταξιδιών.
  • Σου ζήτησαν να οργανώσεις μια εκδήλωση. Τα σωστά βήματα.
  • Το θέμα της εκδήλωσης και οι ερωτήσεις που πρέπει να κάνεις.
  • Templates για την διοργάνωση κάθε meeting.
  • Επιλογή χώρου, και άλλες διαδικαστικές εργασίες.
  • Οργάνωση ομάδας υποστήριξης.

05: Email Management

06: Ενότητες για Πιστοποίηση

  • Τα ΝΑΙ και τα ΟΧΙ του Email Management
  • Οργάνωση εισερχομένων
  • Πως θα συμμαζέψετε το email box σ
  • Σταματήστε τον καταιγισμό των emails.
  • Πως υπογράφουμε αντ’ αυτού.
  • Περί εταιριών
  • Ασφάλεια εργαζομένων
  • Project Management
  • Διαδικασίες πρόσληψης

Κάθε ενότητα περιλαμβάνει τις Σημειώσεις (Βιβλίο Μαθητή), Παρουσιάσεις, επιλεγμένα links για επιπλέον μελέτη και Πρακτική εφαρμογή μέσω Projects (εργασίες που παραδίδονται στον εισηγητή για βαθμολόγηση).