Απέκτησε και εσύ προηγμένες δεξιότητες για να εργαστείς σαν Γραμματέας Διεύθυνσης

Το πρόγραμμα συνδέεται με  το Bασικό επίπεδο του σεμιναρίου Πιστοποιημένο Στέλεχος Γραμματείας και οι εκπαιδευόμενοι διδάσκονται ΟΛΕΣ τις βασικές δεξιότητες που πρέπει να έχει μια/ένας γραμματέας,είτε είναι νεοεισερχόμενη/ος στον χώρο, είτε εργάζεται αρκετά χρόνια αλλά έχει χάσει την επαφή με τις νέες απαιτήσεις της αγοράς εργασία.

Το πρόγραμμα είναι εμπλουτισμένο με επιπλέον υλικό και απευθύνεται σε όλους εκείνους που θέλουν να κάνουν καριέρα στον χώρο της Γραμματειακής Υποστήριξης ως Γραμματείς Διεύθυνσης.

Πιστοποιημένο Στέλεχος Γραμματείας
(Προχωρημένο Επίπεδο)

Tο επιπλέον υλικό για τις ανάγκες του επιπέδου Advanced

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου του Προχωρημένου Επιπέδου και των πρακτικών ασκήσεων που το συνοδεύουν, θα αποκτήσετε γνώσεις και δεξιότητες υψηλού επιπέδου που θα σας δώσουν τη δυνατότητα να εργαστείτε σε οποιαδήποτε εταιρεία, ως  Γραμματέας Διεύθυνσης.

Φυσικά δεν είναι μόνο αυτές οι γνώσεις που θα οδηγήσουν έναν επιχειρηματία στην πρόσληψή σας. Η πολύ καλή γνωση της χρήσης του υπολογιστή και όλων των προγραμμάτων του MS Office όπως και τα Αγγλικά τουλάχιστον σε επίπεδο Advanced είναι απαραίτητα εφόδια μαζί με εξειδικευμένα προγράμματα και γνώσεις όπως η διαχείριση των Social Media, το ERP και το CRM. 

Αυτό όμως που έχει απόλυτη σημασία για την εξέλιξή σας είναι οι γνώσεις αυτού του Βασικού Επιπέδου.

Αυτονόητο είναι οτι αν έχετε φιλοδοξίες να εξελιχθείτε και να γίνετε Προσωπική Βοηθός υψηλόβαθμου στελέχους, θα πρέπει να συνεχίσετε και στο Επίπεδο 03.

01

Γνωρίζετε τις δυνατότητές σας;
Δημιουργία της σωστής νοοτροπίας για επιτυχία στον ρόλο της Προσωπικής Βοηθού. Δεν είστε σίγουροι ποιο βήμα πρέπει να κάνετε στη συνέχεια; Σε αυτήν την ενότητα, μοιραζόμαστε συγκεκριμένες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να ξεκλειδώσετε το σύνολο δεξιοτήτων σας, να κατανοήσετε την αξία σας και να κάνετε την επόμενη κίνηση στον ρόλο σας ως Γραμματέας Διεύθυνσης. 

02

Βελτιώστε την επικοινωνία σας
Οι Προσωπικοί Βοηθοί των στελεχών μιας εταιρείας πρέπει να γνωρίζουν τον καλύτερο τρόπο επικοινωνίας με τους γύρω τους, ποιον τρόπο επικοινωνίας να χρησιμοποιούν κάθε φορά και σε ποια μορφή  να τη χρησιμοποιήσουν για να επηρεάσουν και να οικοδομήσουν σχέσεις.

03

Ανάληψη πρωτοβουλιών και επίτευξη αποτελεσμάτων
Η ψυχολογία της απόδοσης. Εδώ είναι που οι Executive Assistants πρέπει να αποδείξουν ότι μπορούν να προσθέσουν πραγματική αξία στην εταιρεία με την εργασία τους. Στην ενότητα αυτή ασχολούμαστε με την ανάληψη πρωτοβουλιών για την επίτευξη συγκεκριμένων αποτελεσμάτων, κυριότητας διαδικασιών, τη λήψη αποφάσεων και λογοδοσία για το έργο τους (Project Management 101).

04

Ανάπτυξη ηγετικών δεξιοτήτων
Οι βοηθοί πρέπει να αναλάμβάνουν πρωτοβουλίες, να κάνουν πράγματα να συμβούν και να αναλαμβάνουν την ευθύνη εαν στο τέλος αποτύχουν. Ακόμα κι αν δεν είστε σε διευθυντικό ρόλο, μπορείτε να ενεργήσετε σαν ηγέτης και να αναλάβετε δράση. Σε αυτή την ενότητα θα σας δείξουμε πώς να το κάνετε αυτό.

05

Διαχείριση προκλήσεων και οικοδόμηση σταθερότητας
Σε αυτή την ενότητα, σας δείχνουμε πώς να προβλέψετε τους κινδύνους και να αισθανθείτε άνετα με την αλλαγή που διαφαίνεται στον ορίζοντα. Εξετάζουμε πώς οι βοηθοί μπορούν να απορροφήσουν τους κραδασμούς, να ανασυνταχθούν και να ανακάμψουν από τις προκλήσεις στην καριέρα τους.

06

Δημιουργία προσωπικής φήμης
Ξεχωρίστε! Πώς να διαπρέψετε ως Προσωπική Βοηθός. Στην τελευταία μας ενότητα, περιγράφουμε λεπτομερώς πώς οι Βοηθοί μπορούν να έχουν διαρκή και προσωπικό αντίκτυπο στους οργανισμούς τους, από την οικοδόμηση επιρροής έως την επίλυση προβλημάτων και την κριτική σκέψη.

Κάθε ενότητα περιλαμβάνει τις Σημειώσεις (Βιβλίο Μαθητή), Παρουσιάσεις, επιλεγμένα links για επιπλέον μελέτη και Πρακτική εφαρμογή μέσω Projects (εργασίες που παραδίδονται στον εισηγητή για βαθμολόγηση). Δείτε και τις ενότητες με επιπλεον πρακτική εφαρμογή στον Οδηγό Σπουδών.