Πόσο συχνά ανανεώνεις τα profiles σου;

5 tips για να ανανεώσετε το profile σας

Tα Social Media είναι ισχυρό «εργαλείο» στην προώθηση του προσωπικού και του εταιρικού σας brand. Για να αποδώσει όμως πρέπει να είναι ενημερωμένο και να το ανανεώνετε συχνά.

#1 Εκμεταλλευτείτε σωστά τη φωτογραφία του εξωφύλλου σας

Χρησιμοποιήστε τη φωτογραφία του εξωφύλλου σας για να δηλώσετε κάτι. Θα μπορούσε να είναι σχετικό με το περιεχόμενο της σελίδας σας, με κάποιες προσφορές/εκδηλώσεις ή μια πρόσκληση να κάνει κάποια ενέργεια ο επισκέπτης σας (call to action).
Προσέξτε το εικαστικό αποτέλεσμα. Μη ξεχνάτε ότι είναι η πρώτη εντύπωση του επισκέπτη σας. Αν δεν θέλετε να προσλάβετε κάποιον ειδικό, χρησιμοποιήστε το Canva ή κάποιο παρόμοιο εργαλείο που έχει προετοιμασμένα θέματα.

#2 Επιλέξτε μια σωστή φωτογραφία προφίλ

Η φωτογραφία του προφίλ σας εμφανίζεται σε όλα τα post σας. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι είναι μικρή. Μια φωτογραφία προφίλ είναι περίπου 130Χ130 pixels. H νέα εμφάνιση του Facebook σταδιακά θα επιτρέψει τη χρήση και τετράγωνων εικόνων στο προφίλ, κάτι που θα εξυπηρετήσει κυρίως τις επαγγελματικές σελίδες, αφού θα γίνει καλύτερη η εμφάνιση του εταιρικού σήματος (logo).

#3 Βελτιώστε την περιγραφή σας (About)

Χρησιμοποιήστε λέξεις κλειδιά. Γράψτε μια μικρή περίληψη σχετικά με το ποιος είστε ή τι υπηρεσίες προσφέρετε. Μη παραλείψετε να συμπληρώσετε όλα τα ζητούμενα πεδία και κυρίως τα URL των ιστοσελίδων σας.

#4 Καλέστε τους επισκέπτες σας να κάνουν κάτι (call to action)

Κάθε καλή στρατηγική μάρκετινγκ πρέπει να έχει ένα ξεκάθαρο στόχο. Αν το ξεκαθαρίσετε αυτό και ξέρετε σε ποια κατηγορία ανήκει η επιχείρησή σας, αποφασίστε τι θέλετε να κάνουν οι επισκέπτες σας.
Για τις B2B (Business-to-business) εταιρίες, καλές ιδέες είναι Καλέστε μας ή Επικοινωνήστε μαζί μας. Οι εταιρίες B2C (business-to-consumer) χρησιμοποιούν το Αγόρασε το τώρα ή το Κάνε κράτηση τώρα.
Να θυμάστε ότι το «Εγγραφείτε στο Newsletter μας» δεν αρέσει στους επισκέπτες σας σαν πρώτη εικόνα.

#5 Ελέγξτε αν εμφανίζεται το προφίλ σωστά σε κινητό τηλέφωνο

Όλο και περισσότεροι χρήστες χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα για να ελέγχουν τα social media τους. Είναι λοιπόν απαραίτητο να εμφανίζεται σωστά το προφίλ σας σε κινητά τηλέφωνα. Η προσαρμογή γίνεται συνήθως αυτόματα, αλλά καλό είναι να το ελέγξετε.

Με την ανανέωση των προφίλ σου στα Social Media κρατάς τους επισκέπτες ενήμερους και τους κάνεις να θέλουν σε …επισκέπτονται συχνότερα. Είναι μια εργασία που πρέπει να γίνεται κάθε 1-3 μήνες.



Google my Business
Προηγούμενο άρθρο
Google my Business
Cross-Selling vs Up-Selling
Επόμενο άρθρο
Cross-Selling vs Up-Selling