Kανάλια μάρκετινγκ (marketing channels)

Τι είναι τα κανάλια Marketing και πόσα είδη υπάρχουν;

Τι είναι τα κανάλια μάρκετινγκ (marketing channels);

Είναι oι τρόποι με τους οποίους προσελκύετε νέους πελάτες στην επιχείρησή σας. Υπάρχουν δύο κύριοι τύποι καναλιών:
1. Τα κανάλια επί πληρωμή είναι μέρη όπου ξοδεύετε χρήματα για να προβάλλετε διαφημίσεις σε πιθανούς πελάτες, όπως είναι οι χορηγούμενες καταχωρήσεις στα social media και η αποστολή sms σε παλαιούς ή νέους πελάτες. Επίσης το paid search marketing and το SEO του, αφορά τις χορηγούμενες διαφημίσεις στην Goοgle και την προετοιμασία τους.

2. Τα οργανικά κανάλια είναι μέρη όπου μπορείτε να δημιουργείτε και να μοιράζεστε περιεχόμενο χωρίς να πληρώνετε για να το δείξετε στους ακολούθους σας ( social media marketing), τα ενημερωτικά δελτία (newsletters) που αποστέλλετε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η αποστολή δειγμάτων ή εκπτωτικών κουπονιών ή τα give away μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Στην κατηγορία αυτή ανήκει και το Affiliate Marketing, η συμμετοχή σας στα διάφορες τοπικές εκδηλώσεις πχ εκθέσεις, με σκοπό να φέρετε τα προϊόντα σας σε άμεση επαφή με τους καταναλωτές.
Τέλος το Personal Branding, τo Networking και η δημιουργία Referral προγραμμάτων πρέπει να προστεθούν οπωσδήποτε στα κανάλια που έχετε για το marketing των προιόντων ή των υπηρεσιών σας.

Πολλές άγνωστες λέξεις; Μάλλον είναι απαραίτητο να παρακολουθήσετε το ολοκληρωμένο σεμινάριό μας για το Digital Marketing https://www.interactive-education.gr/focus-digital-marketing/  

Πηγή Shopify Blog

H δύναμη των hashtags
Προηγούμενο άρθρο
H δύναμη των hashtags