Digital Marketing

Digital Marketing

Digital Marketing and Social Media

Το έννοια του marketing δημιουργήθηκε τη στιγμή που οι άνθρωποι υιοθέτησαν την ανταλλαγή προϊόντων. Το ζητούμενο ήταν και είναι το ίδιο: Η προβολή με απώτερο σκοπό την προώθηση και πώληση προϊόντων ή/και υπηρεσιών στον καταναλωτή. Με το πέρασμα των χρόνων άλλαξαν απλά οι τακτικές και τα κανάλια επικοινωνίας με τους καταναλωτές. Το Digital Marketing ή μάρκετινγκ μέσω ίντερνετ δεν είναι απλά άλλη μία τάση της εποχής. Είναι ένας ζωντανός οργανισμός, που εξελίσσεται συνεχώς και αλλάζει ανάλογα με:

  • Τα νέα «εργαλεία» που καθημερινά προστίθενται στην εργαλειοθήκη όσων ασχολούνται με αυτό.
  • Με τις απαιτήσεις και την ανάγκη των κάθε είδους επιχειρήσεων και επαγγελματιών, να επικοινωνήσουν στο κοινό που τους ενδιαφέρει το μήνυμα που θέλουν και να απογειώσουν τη δυναμική τους .

Παρά την πληθώρα των «εργαλείων» του Digital Marketing η "χρυσή" τετράδα που περιλαμβάνει το email marketing, τα social media, τις online διαφημίσεις και το marketing μέσω κινητών τηλεφώνων παραμένει σταθερή. Παρ όλα αυτά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η επιχείρηση ή ο επαγγελματίας που θα θελήσει να ακολουθήσει τα … σημεία καιρών και να επικοινωνήσει ηλεκτρονικά με τους «πελάτες» ή τους εν δυνάμει «πελάτες» του πρέπει να διατηρεί και μια καλοσχεδιασμένη και ενημερωμένη ιστοσελίδα.

 Εάν λοιπόν θέλετε να αποκτήσετε και να πιστοποιήσετε τις βασικές δεξιότητες που θα χρειαστείτε για να εφαρμόσετε αυτές τεχνικές του digital marketing στην επιχείρησή σας ή για να αποκτήσετε ένα εφόδιο που θα σας οδηγήσει σε μια ανερχόμενη αγορά εργασίας ελάτε σε ένα από τα σεμινάριά μας.

Περιεχόμενα σεμιναρίου

Το σεμινάριο χωρίζεται σε τρία μέρη: Το θεωρητικό Πλαίσιο, την Πρακτική Εφαρμογή και τα Mini Seminars για τις βασικές πλατφόρμες και τις ενότητες που προσφέρονται μεμονωμένα.

Τα τρία μέρη είναι ανεξάρτητα μεταξύ τους, και καλύπτουν τις ανάγκες για την προαιρετική πιστοποίηση «International Diploma in Internet & Social Media Marketing» της Vellum Global Educational Services (απαιτείται μελέτη του Part 1) και του ECDL Digital Marketing (απαιτείται μελέτη του Part 1 και του Part 2), καθώς και τις ανάγκες για ενημέρωση κάθε σύγχρονου Digital Manager. Παρέχεται επίσης η δυνατότητα της παρακολούθησης και πιστοποίησης μεμονωμένων ενοτήτων.


Μέρος 1ο - Θεωρητικό πλαίσιο 

Περιλαμβάνει τις ενότητες

1. Βασικές έννοιες Ψηφιακού Marketing
2. Στόχοι Ψηφιακού Marketing
3. Πλεονεκτήματα και περιορισμοί του Ψηφιακού Marketing
4. Αναγκαιότητα και Σχεδιασμός Ψηφιακής Παρουσίας - Ιστοχώροι
5. Search Engine Optimization
6. Google Tools (Ads - Analytics)
7. Διαδικτυακό Marketing

Μέρος 2ο - Πρακτική εφαρμογή

Περιλαμβάνει τις ενότητες

1. Social Media Platforms
2. Διαχείριση Social Media
3. Ε-mail και Mobile Marketing


Μέρος 3ο - Mini seminars

Περιλαμβάνει βιντεομαθήματα για τη σωστή χρήση όλων των Social Media Platforms.


Μαθησιακοί στόχοι- Σε ποιους απευθύνεται

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου ο καθένας που θα συμμετέχει θα είναι σε θέση να: 

Κατανοεί τις βασικές έννοιες του digital marketing, συμπεριλαμβανομένων των πλεονεκτημάτων, των περιορισμών και του σχεδιασμού.
Κατανοεί τις διάφορες επιλογές διαδικτυακής παρουσίας (web presence) και τον τρόπο επιλογής των κατάλληλων λέξεων κλειδιών (keywords) για την βελτιστοποίηση όσον αφορά τις μηχανές αναζήτησης (search engine optimization).
Γνωρίζει τις διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (social media platforms) και να μπορεί να ρυθμίσει και να χρησιμοποιήσει τις πιο δημοφιλείς από αυτές.
Κατανοεί το πώς η αποτελεσματική διαχείριση των κοινωνικών δικτύων (social media management) βοηθάει στην προώθηση και στην δημιουργία ευκαιριών πώλησης (lead generation).
Χρησιμοποιεί υπηρεσίες διαχείρισης κοινωνικών δικτύων (social media management) για να προγραμματίζει δημοσιεύσεις (posts) και να ρυθμίζει την λήψη ειδοποιήσεων (notifications).
Κατανοεί τις διάφορες επιλογές διαδικτυακού μάρκετινγκ (online marketing) και διαφήμισης, συμπεριλαμβανομένου του marketing μέσω μηχανών αναζήτησης (search engine), ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) και φορητών συσκευών (mobile marketing).
Κατανοεί και να χρησιμοποιεί υπηρεσίες ανάλυσης δεδομένων (analytics services) για να παρακολουθεί και να βελτιώνει διαφημιστικές καμπάνιες.


Το σεμινάριο απευθύνεται:

  1. Σε όσους επιθυμούν να εργασθούν στο χώρο του digital marketing ή εργάζονται ήδη σε θέσεις marketing και θέλουν να εμπλουτίσουν και να πιστοποιήσουν τις γνώσεις τους ως digital marketers.
  2. Σε Υπαλλήλους Γραφείου και Γραμματείς στους οποίους ανατίθεται συνήθως η διαχείριση των Social Media της επιχείρησης.
  3. Σε ιδιώτες και ελεύθερους επαγγελματίες που θέλουν να είναι ανεξάρτητοι και να διαχειρίζονται τα Social Media της επιχείρησής τους.
  4. Σε όσους ασχολούνται με τα ηλεκτρονικό εμπόριο.

Στόχος μας είναι να ξεκινήσετε άμεσα να εργάζεσθε στο χώρο ή να προωθήσετε τη δική σας επιχείρηση στο διαδίκτυο. Οι απόφοιτοι μας θα μπορούν να ακολουθήσουν νέα επαγγέλματα και ρόλους όπως:

  • Online Marketing Manager
  • Social Media Manager
  • Mobile Marketing Expert
  • SEO / SEM Manager
  • Digital Strategist
  • Ε-mail Marketing Manager


Τρόπος Υλοποίησης

Το σεμινάριο στο σύνολο του, καθώς και τα επιμέρους ανεξάρτητα σεμινάρια υλοποιούνται με τη μέθοδο της μεικτής μάθησης (blended learning), η οποία περιλαμβάνει:

  • Σύγχρονες συνεδρίες με φυσική παρουσία ή μέσω πλατφόρμας (Skype ή Microsoft Teams) οι οποίες μαγνητοσκοπούνται και μπορεί ο καθένας να τις δει όποτε θελήσει (χωρίς βέβαια τη δυνατότητα να θέσει ερωτήσεις παρά μόνο μέσω μαιλ ή forum).
  • Με τη μελέτη υλικού και παρακολούθηση βίντεο διαλέξεων (ασύγχρονη τηλεκατάρτηση).
  • Με την ανάπτυξη παραδοτέων ομαδικών ή ατομικών projects που αναφέρονται στα περιεχόμενα κάθε ενότητας.

Τιμολογιακή πολιτική

  • Μέρος 1ο - Digital Marketing Masterclass: (Το σύνολο των ενοτήτων του πρώτου του σεμιναρίου διάρκειας 130 ωρών - 20 ώρες με φυσική παρουσία ή ηλεκτρονική τάξη και 100 ώρες μελέτη υλικού με ασύγχρονη τηλεκατάρτιση  ) - 190€ καταβολή σε 2 δόσεις - Δεν περιλαμβάνεται η πιστοποίηση αξίας 120€
  • Μέρος 2ο - Πρακτική εφαρμογή: Το σύνολο των ενοτήτων του δεύτερου μέρους διάρκειας 60 ωρών - 10 ώρες με φυσική παρουσία ή ηλεκτρονική τάξη και 50 ώρες μελέτη υλικού με ασύγχρονη τηλεκατάρτιση  ) - 120€ καταβολή σε 1 δόση.
  • Μέρος 3ο - Mini Seminars Περιλαμβάνει τις ενότητες των Social Media platforms με κόστος 55€ η κάθε μία.
Επίσης παρέχονται μεμονωμένα σεμινάρια για:
  • International Diploma in Marketing and Communications (σε συνεργασία με τη Vellum)
    Πρόγραμμα Μεταπτυχιακής εξειδίκευσης το οποίο απευθύνεται σε όποιον απασχολείται ή προτίθεται να απασχοληθεί στη διοίκηση μιας επιχείρησης, εφαρμόζοντας εργαλεία διαχείρισης και επικοινωνίας μάρκετινγκ.
    Μέσω του προγράμματος τονίζεται η αξία του Μάρκετινγκ με στόχο την αποτελεσματική λειτουργία των επιχειρήσεων και των οργανισμών.
        Κατεβάστε από εδώ το φυλλάδιο που περιέχει τις πληροφορίες για το πρόγραμμα.
  • E-mail and Mobile Marketing (δημιουργία και tips εμπλουτισμού λίστας παραληπτών, συγγραφή Newsletter, πραγματικά παραδείγματα δημιουργίας και διαχείρισης εκστρατείας) - Διάρκειας 30 ωρών - 120€ καταβολή σε μια δόση.
  • Google ADwords, Google Analytics - Θεωρητικό πλαίσιο και εργασία πάνω σε πραγματικές καταστάσεις - Διάρκειας 30 ωρών - 120€ καταβολή σε μία δόση.

Δείτε το εισαγωγικό βίντεο του μαθήματος ΕΔΩ

Εκδηλώστε το ενδιαφέρον για τα σεμινάρια του Digital Marketing συμπληρώνοντας τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος αναφέροντας στα σχόλια το τμήμα που σας ενδιαφέρει


Σχεδιασμός/βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων/Blogs / E-shops Adwords - SEO - SEM Social Media Marketing Βασικές κατηγορίες κοινωνικών δικτύων Διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα E-mail marketing Δημιουργία Λίστας - Συγγραφή newsletter Δημιουργία και διαχείριση εκστρατείας



Άρθρα, ιδέες και προτάσεις σχετικά με το Digital Marketing

Λεξικό των όρων του DIGITAL MARKETING

Οι άγνωστες λέξεις του ψηφιακού μάρκετινγκ

International Diploma in Internet & Social Media

Συγχρονοι μέθοδοι προσελκυσης κοινού

Το Internet Marketing είναι ο πιο οικονομικός τρόπος ...
Facebook Ads (beginers level)

Πως να ξεκινήσετε μια επιτυχημένη καμπάνια στο Faacebook

Internet: Ένας κόσμος συνδεδεμένος

Είναι απαραίτητη η ψηφιακή σας παρουσία στο ίντερνετ;

Digital Marketing: Content Marketing

Κανόνες Δημιουργίας περιεχομένου

Υποκατηγορίες


Για πληρωμές IRIS