Νέα Τμήματα - για να μην χάνεις καμία έναρξη κάθε μήνα



Σεπτέμβριος  2025: 


Προετοιμαστείτε για να απογειώσετε την καριέρα σας! Δεν ξέρετε τι να επιλέξετε; 

Καλέστε μας για να σας βοηθήσουμε να αποφασίσετε! Προσφέρουμε τα σεμινάρια που βλέπετε σε όλες τις αγγελίες μέσω των πιο σύγχρονων τρόπων εκπαίδευσης. Μπορείτε να τους δείτε όλους στο κάτω μέρος της Αρχικής σελίδας μας.

Σχεδόν όλα μπορείτε να τα παρακολουθήσετε με τον δικό σας ρυθμό όπου και αν σας βρίσκουμε! 


Προτεινόμενα σεμινάρια και ημερομηνίες έναρξης για παρακολούθηση μέσω ηλεκτρονικών τάξεων

1. Το δημοφιλέστερο και περιζήτητο σεμινάριο μας ανανεώθηκε και περιλαμβάνει επιπλέον ενότητες.

ERP-SOFT1 - Σεμινάρια - Tips+Projects 

Το σεμινάριο που είναι απαραίτητο για όσους θέλουν να εργαστούν ως υπάλληλοι Γραφείου, Λογιστηρίου και τμημάτων Προσωπικού. Συνεχίζουμε και τη νέα σχολική χρονιά να το προσφέρουμε μέσω e-learning (σύγχρονη και ασύγχρονη κατάρτιση) και ιδιαιτέρων μαθημάτων μέσω ίντερνετ. Κάντε την εγγραφή σας σήμερα μόνο με 60€ και εξόφληση σε 2 δόσεις!


ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΕΝΑΡΞΗΣ ΟΜΑΔΩΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΑΤΆΡΤΙΣΗ

(με φυσικη παρουσία καθηγητή μέσω ίντερνετ)

Δευτ. και Τετ. (από 25-8) 19.00-20.30μμ και από 22/9 ίδιες ώρες

Τριτ. και Πέμπ. (από 26-8) 19.00-20.30μμ και από 23/9 ίδιες ώρες

(με φυσικη παρουσία καθηγητή μέσω ίντερνετ)

Τριτ. και Πέμπ. (από 23-9) 11.00-12.30μμ


  • 2. Ταχύρυθμο σεμινάριο   Πιστοποιημένο στέλεχος Γραμματείας (επίπεδο 01 ταχύρυθμο Διάρκεια 1 μήνας - Κόστος μόνο 130€ και 10% έκπτωση για τον Σεπεμβριο).

Γραμματέας σε ένα μήνα γίνεται; Γίνεται... Γραμματέας Γενικών καθηκόντων και υποδοχής. Αλλά σίγουρα ΟΧΙ Γραμματέας Διεύθυνσης. Μην αφήνετε να σας "παραμυθιάζουν"...

Ενότητα 1η: Εισαγωγικές έννοιες (3 ώρες) Ενότητα 2η: Οργάνωση γραφείου-γραμματειακή υποστήριξη (6 ώρες) Ενότητα 3η: Εμπορική Διαχείριση (6ώρες)
  • Σύγχρονη γραμματέας και Τεχνολογία
  • Οργανόγραμμα καθημερινών και μηνιαίων εργασιών
  • Εξυπηρέτηση πελατών (Customer Service)
  • Τρόποι αντιμετώπισης δυσαρεστημένων πελατών.
  • Αρχειοθέτηση
  • Εμπορική Αλληλογραφία
  • Διαχείριση οικονομικών του γραφείου (Βασικές γνώσεις Excel)
  • Χειρισμός απαραίτητων προγραμμάτων και εργαλείων για τον/την γραμματέα
  • Διαχείριση cloud συστημάτων (google drive)
  • Επικοινωνία με συνεργάτες και πελάτες.
  • Συστήματα επικοινωνίας SKYPE – ZOOM - CRM
  • Πελάτες – Προμηθευτές (λίστες, καταχωρήσεις, φίλτρα)
  • Καταχώρηση Τιμολογίων -Πιστωτικά τιμολόγια -Τιμολόγια Παροχής Υπηρεσιών.
  • Δημιουργία και Διαχείριση Ειδών αποθήκης
  • Τρόποι πληρωμών και εισπράξεων.
  • Αποδείξεις είσπραξης μετρητών/ αξιογράφων, πληρωμής μετρητών/ αξιογράφων


1. Κάθε ενότητα έχει συγκεκριμένη διάρκεια και πρέπει να τηρηθούν οι ώρες μελέτης και να ολοκληρώσετε τα επαναληπτικά κουίζ πριν προχωρήσετε στην επόμενη.

2. Σε καμία περίπτωση το συγκεκριμένο σεμινάριο δεν αντικαθιστά τα βασικά σεμινάρια Γραμματέων Essential και Advanced (δείτε εδώ το πλήρες syllabus των συγκεκριμένων σεμιναρίων https://www.interactive-education.gr/secretary) Το συγκεκριμένο ταχύρυθμο σεμινάριο αφορά όσες/όσους θέλουν να εργαστούν σε μικρές επιχειρήσεις ή ως γραμματέας Α' τάξης - Γενικών καθηκόντων. Δεν δημιουργεί Γραμματείς Διεύθυνσης.

3. Η ενότητα 3 αποτελεί τμήμα του βασικού σεμιναρίου για την Εμπορική Διαχείριση, και βέβαια δεν αποκτάτε βεβαίωση ή πιστοποίηση στο ERP


ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΕΝΑΡΞΗΣ ΟΜΑΔΩΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΜΕΣΩ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ 

(με φυσικη παρουσία καθηγητή μέσω ίντερνετ)

Δευτ. και Τετ. (από 1-9) 17.00-18.30μμ και από 15/9 ίδιες ώρες


Όλα σεμινάρια παρέχονται και μέσω ΑΣΥΓΡΟΝΗΣ ΤΗΛΕΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ με ελεύθερη έναρξη και οι σπουδαστές έχουν το εκπαιδευτικό υλικό και τη βοήθεια του καθηγητή μέσω viber για 3 μήνες τουλάχιστον στην διάθεσή τους.


Προτεινόμενα Φθινοπωρινά σεμινάρια σε τιμες ΣΟΚ!


 

Υπάλληλος Γραφείου (Front & Back Office) - Υπάλληλος Λογιστηρίου - Υπάλληλος Γραφείου Προσωπικού

Πληροφορική για ΑΣΕΠ 120€! (Περιλαμβάνονται και οι εξετάσεις Πιστοποίησης)



Δουλειά από το σπίτι! 

Παρακολούθησε τα προτεινόμενα σεμινάριά μας και βρες εργασία ως Virtual Assistant ή Social Media Manager! 

Θέλεις να εργαστείς ως Virtual Assistant ή ως Social Media Manager και δεν ξέρεις πώς να ξεκινήσεις ή τι υπηρεσίες να προσφέρεις? 

Βρες όλες τις πληροφορίες

1. Στην ειδική σελίδα μας https://www.interactive-education.gr/secretary/eidikotites/virtual-assistant/ για Γραμματείς εξ αποστάσεως 
2. Στην ειδική σελίδα μας https://www.interactive-education.gr/secretary/secretaries-masterclass/social-media-manager/ για όσες/όσους θέλουν να εργαστούν ως Social Media Managers σε μικρές επιχειρήσεις ή χειρίζονται ήδη εταιρικά Social Media (πχ γραμματείς)

ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ:Παρασκευή 26/97.00ΜΜ:Δημιουργία και πώληση ψηφιακών προϊόντων 



ΝΕΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΥΛΙΚΟΥ! Συνδρομές!!!

6μηνες και 12μηνες συνδρομές για όσους παρακολουθούν τα σεμινάρια και τα Social Media της Interactive Education.

Mόνο με 9€ το μήνα αποκτάς επιπλέον πρόσβαση για 6 ή 12 μήνες στο σεμινάριο που παρακολούθησες και στα ανανεωμένα τμήματά του, καθώς και σε εκατοντάδες βίντεο με tips, challenges και πρότυπα αρχεία για όλες τις εφαρμογές που χρησιμοποιείς καθημερινά.

Η νέα υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη από 20 Αυγούστου 2025.


Δείτε αναλυτικά στην αρχική σελίδα μας όλους τους νέους τρόπος διάθεσης του υλικού μας
https://www.interactive-education.gr





Νέο σεμινάριο διαθέσιμο από 20/9/25!

https://www.interactive-education.gr/plerophorike/excel-e-classes/data-analysis.html


Ακολουθήστε μας στα Social Media (Interactive Education και Maria Zappa Kasapidi) για να μη χάνετε καμία προσφορά μας!