Marketing περιεχομένου

Τι είναι το μάρκετινγκ περιεχομένου και γιατί το χρειάζεσαι;


Δεν χρειάζεται να είσαι μεγάλος publisher για να προσφέρεις χρήσιμο, σχετικό περιεχόμενο στο κοινό σου. Το μόνο που χρειάζεται είναι να γνωρίζεις τι ζητά το κοινό σου.
Ως ιδιοκτήτες ή διαχειριστές ιστοσελίδας, θα αναρωτηθήκατε πολλές φορές γιατί το content marketing είναι τόσο σημαντικό για την ιστοσελίδα σας. Το content marketing ή αλλιώς το marketing περιεχομένου είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής seo της ιστοσελίδας σας.

Η απάντηση είναι προφανής: Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς. Με τη δημιουργία συναρπαστικού καθώς επίσης και πολύτιμου περιεχομένου που παίρνει την καρδιά των αναγνωστών σας, κερδίζετε εμπιστοσύνη με το ακροατήριό σας. Οι έρευνες δείχνουν ότι όσο περισσότερο περιεχόμενο το κοινό σας καταναλώνει (δηλαδή διαβάζει και ενδιαφέρεται), τόσο πιο πιθανό είναι να αγοράσει από εσάς.

Μπορείς να εκφράσεις πραγματικά ποιος και τι είσαι, μέσα από τις ιστορίες σου. Ιστορίες που λύνουν τα προβλήματα των αναγνωστών, που φανερώνουν πόσο "ανθρώπινος" είσαι. Μια ιστορία που τους αγγίζει. Μια ιστορία που ξυπνά τα αληθινά τους αισθήματα.
Πες την ιστορία σου και ο κόσμος θα σταματήσει για να σε ακούσει.

Γιατί να κάνω Marketing περιεχομένου; Γιατί τώρα;

Το περιεχόμενο είναι η κινητήρια δύναμη στην οποία βασίζεται η επιτυχία κάθε ψηφιακής προσπάθειας των επιχειρήσεων. Το περιεχόμενο είναι αυτό με το οποίο αλληλεπιδρούν οι άνθρωποι. Σε σχέση με τις παραδοσιακές μεθόδους Marketing, το περιεχόμενο είναι κάτι στο οποίο πρέπει να επικεντρωθείς περισσότερο.
Παρήγαγε ποιοτικό περιεχόμενο και θα λειτουργήσει σαν μαγνήτης, προσελκύοντας περισσότερους υποψήφιους αγοραστές στο κατώφλι του ψηφιακού σου καταστήματος.
Το μάρκετινγκ περιεχομένου:

  • Προετοιμάζει τον αποδέκτη του μηνύματός σου, της ιστορίας σου για το επόμενο βήμα που είναι η αγορά.
  • Κάνει το μήνυμά σου ισχυρότερο.
  • Σε κάνει "ειδικό" στα μάτια του.


Marketing Περιεχομένου: Γιατί η επιχείρησή σου το χρειάζεται.

Το Outbound είναι ξεπερασμένο. Το InboundMarketing αποτελεί τη σύγχρονη λύση.*

Οι σύγχρονοι πελάτες σου είναι συνεχώς σε εγρήγορση, μεταβαίνουν από τη μια τους δραστηριότητα στην επόμενη χωρίς πολύ σκέψη, πολλές φορές κάνοντας πολλά πράγματα ταυτόχρονα. Αναζητούν πληροφορίες και θέλουν να είναι σχετικές, εύκολα προσβάσιμες και αξιόπιστες. Στην πραγματικότητα, οι καταναλωτές περιμένουν από επιχειρήσεις, όπως η δική σου, να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους με ακρίβεια, οπουδήποτε και ανά πάσα στιγμή.

Οι ιστότοποι που παράγουν τακτικό περιεχόμενο λαμβάνουν 8 φορές περισσότερη επισκεψιμότητα από εκείνους που δεν ανανεώνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα. Το κόστος μάρκετινγκ περιεχομένου είναι μικρότερο από το οποιοδήποτε άλλο είδος μάρκετινγκ.

·        Το μάρκετινγκ περιεχομένου (content marketing) παράγει πολλαπλές φορές περισσότερες μετατροπές από άλλα είδη προώθησης πωλήσεων και διαφήμισης. Οι υιοθετούντες το μάρκετινγκ περιεχομένου έχουν σχεδόν 5 φορές περισσότερες μετατροπές από τους επισκέπτες του δικτυακού τους τόπου.

·        Το μάρκετινγκ περιεχομένου ενισχύει τις προσπάθειες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τις προσπάθειες μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων και λειτουργεί αμφίδρομα.

·        Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι φθηνότερο και πιο αποτελεσματικό από τις παραδοσιακές μορφές διαφήμισης. Έχει επίσης αποδειχθεί ότι επηρεάζει άμεσα τις μετατροπές των επισκεπτών σας σε πελάτες.

Οι υπηρεσίες μάρκετινγκ περιεχομένου  θα σας βοηθήσουν βελτιώσετε την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας και κατά συνέπεια τα οργανικά αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης. Συνεπώς θα ενισχύσει ολόκληρη την παρουσία σας στο διαδίκτυο. Η ανανέωση περιεχομένου σε κάθε ιστοσελίδα είναι σημαντική.


Οι πολλαπλές διαστάσεις που μπορεί να λάβει το Marketing Περιεχομένου

Οι πελάτες σας, δυνητικοί και μη, βρίσκονται κάπου εκεί έξω, παρακολουθώντας ενημερωτικά βίντεο για ένα νέο χτένισμα, διαβάζοντας άρθρα που συγκρίνουν αυτοκίνητα ή μοιράζονται με τους φίλους τους λίστες με τους κορυφαίους καλοκαιρινούς προορισμούς, ενώ σχεδιάζουν τις επόμενες διακοπές τους.

Όλη αυτή η πληθώρα πληροφοριών είναι περιεχόμενο, το οποίο αναζητούν και "καταναλώνουν" σε πραγματικό χρόνο.
Θα μπορούσε
 το δικό σας περιεχόμενο να τους βοηθήσει να λάβουν μια απόφαση σχετικά με το καλύτερο οικογενειακό αυτοκίνητο, το πιο οικονομικό ταξιδιωτικό πακέτο ή αυτό που θα τους εμπνεύσει να αλλάξουν το χτένισμά τους σε κάτι πιο μοντέρνο. Ικανοποίησε τις ανάγκες των πελατών σου και δημιούργησε ανυπομονησία για το προϊόν σου.

Όταν εμφανίζεσαι και είσαι παρών σε κάθε micro-moment, αυξάνεις την προβολή και τη θέασή σου, όχι μόνο εκείνη τη στιγμή, αλλά και μακροπρόθεσμα.

Το περιεχόμενο αυξάνει την επίγνωση των χρηστών και, όταν η πληροφορία θα είναι πραγματικά χρήσιμη, όταν θα έχει πραγματική απήχηση στο κοινό σου, τότε ακριβώς είναι η στιγμή που θα επέλθουν οι πωλήσεις.

* Outbound marketing versus inbound marketing https://www.wordstream.com/outbound-marketing