30 Υπηρεσίες που μπορείς να προσφέρεις αμέσως ως Virtual Assistant

Δουλειά από το σπίτι - Virtual Assistant

Το μεγαλύτερο αγαθό ενός ελεύθερου επαγγελματία είναι χρόνος του, τον οποίο συνήθως σπαταλάει σε βαρετές και επαναλαμβανόμενες εργασίες. Πρέπει να τις κάνει όλες ο ίδιος; ΟΧΙ.
Ξέρω… τα οικονομικά του είναι περιορισμένα, αλλά αν συνεργαστεί (προσέξτε, δεν έγραψα αν προσλάβει) μια Virtual Assistant για να κάνει εκείνη όλες αυτές τις εργασίες, θα απελευθερώσει πολύτιμο χρόνο μέσα στην ημέρα του τον οποίο θα μπορέσει να αφιερώσει στη δημιουργία νέων προϊόντων, στο πελατολόγιο του κλπ.

Και δεν είναι ανάγκη να ξεκινήσει με κάποια πολύ έμπειρη και υψηλά αμειβόμενη ανά ώρα Virtual Assistant, εκτός αν οι εργασίες που σκοπεύει να της αναθέσει το απαιτούν πχ την παρακολούθηση της εκτέλεσης ενός έργου (project management, σχεδιασμός ιστοχώρου, δημιουργία γραφικών κλπ).

Υπάρχουν καθημερινές εργασίες που δεν απαιτούν μεγάλη εμπειρία από την επίδοξη VA, άρα και η ωριαία αμοιβή της θα είναι προσιτή. Δείτε μερικές από τις εργασίες που μπορεί να αναλάβει μια εκπαιδευμένη VA:

A. Εργασίες οργάνωσης γραφείου και διοίκησης
1. Λήψη εισερχομένων τηλεφωνημάτων και διαχείριση ραντεβού. Μια εργασία την οποία αναθέτουν όλο και συχνότερα σε εξωτερικούς συνεργάτες οι ιατροί, κυρίως αυτοί που τα πρωινά είναι σε νοσοκομεία, επιτροπές κλπ.
2. Λήψη και διαχείριση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας. Οργάνωση των εισερχομένων σε φακέλους ανά θέμα.
3. Διαχείριση Social Media. Απαντήσεις σε σχόλια followers. Δημιουργία ενημερωτικών δελτίων (newsletters).
4. Προγραμματισμός και οργάνωση ταξιδιών και εκδηλώσεων. Από την αποστολή προσκλήσεων έως την απομαγνητοφώνηση πρακτικών.
5. Προγραμματισμός και οργάνωση meetings σε φυσικό χώρο ή διαδικτυακά.
6. Παρακολούθηση των deadlines έργων και έγκυρη ενημέρωση.
7. Καταχώρηση δεδομένων σε φόρμες ή στο Excel.Παρουσίαση των δεδομένων που εισήχθησαν στο Excel σε μορφή πίνακα, γραφημάτων ή συγκεντρωτικού πίνακα.
8. Δημιουργία πελατολογίου στο Excel ή την Access. Χρήση φίλτρων ή ερωτημάτων για την παρουσίαση συγκεκριμένων δεδομένων.
9. Αποθήκευση και οργάνωση φακέλων στο cloud.
10. Προετοιμασία παρουσιάσεων.
11. Δημιουργία αναφορών.
12. Δημιουργία προτύπων εγγράφων και φορμών.
13. Δημιουργία ερευνών, παρακολούθηση και παρουσίαση αποτελεσμάτων με διάφορους τρόπους.
14. Προετοιμασία υλικού εκπαίδευσης για εκπαιδευτικούς.
15. Παρακολούθηση της αγοράς στην οποία δραστηριοποιείτε ο επιχειρηματίας. Δημιουργία αναφορών για τις δραστηριότητες του ανταγωνισμού.

B. Λογιστικές εργασίες
Πολλές Virtual Assistants είναι εξοικειωμένες με τις εργασίες λογιστηρίου. Μην πάει το μυαλό σας σε ισολογισμούς ή κάτι άλλο πολύ …λογιστικό. Δείτε σε ποιες εργασίες αναφέρομαι.
1. Έκδοση αποδείξεων και τιμολογίων.
2. Ανάρτηση στο my-timologio ή άλλη παρόμοια πλατφόρμα.
3. Διαχείριση του Petty Cash (μικρού ταμείου καθημερινών εξόδων).
4. Καταχώρηση των αποδείξεων σε φύλλο του Excel.
5. Ενημέρωση των πελατών για τα καθυστερημένα υπόλοιπά τους.
Οι επιχειρηματίες αφήνουν αυτές τις εργασίες να συσσωρεύονται, τη στιγμή που μια όχι και τόσο έμπειρη αλλά εκπαιδευμένη VA μπορεί να τα βάλει …σε μια σειρά.

C. Εξυπηρέτηση πελατών
Μια βασική αρχή του marketing είναι η απευθείας επικοινωνία του επιχειρηματία με τους πελάτες του. Όμως αυτό λόγω όγκου πελατολογίου δεν είναι πάντα εφικτό. Μια Virtual Assistant με ισχυρά προσόντα επικοινωνίας μπορεί να προσφέρει:
1. Απάντηση σε ερωτήσεις πελατών με όλα τα μέσα (τηλέφωνο, mail, skype, viber).
2. Εξερχόμενα ενημερωτικά τηλεφωνήματα.
3. Επιβεβαίωση ραντεβού.
4. Απαντήσεις σε live chat της ιστοσελίδας του πελάτη.
5. Αποστολή ευχετήριων καρτών.

D. Online έρευνες
Μια από τις πιο χρονοβόρες εργασίες ενός επιχειρηματία είναι η έρευνα στο internet σχετικά με τα προϊόντα ή υπηρεσίες που έχει ήδη ή θέλει να αναπτύξει. Μια Virtual Assistant μπορεί να του εξοικονομήσει χρόνο, πως ως γνωστόν είναι χρήμα, αναλαμβάνοντας:
1. Έρευνα στο διαδίκτυο πάνω σε συγκεκριμένο θέμα/θέματα.
2. Έρευνα σχετικά με νέα προϊόντα και προμηθευτές με καλές τιμές για τα υλικά τους.
3. Έρευνα για σύντομα άρθρα και εικόνες σχετικά με τη χρήση και την ωφέλεια από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του επιχειρηματία (και πιθανή μετάφραση) για χρήση στα social Media.
4. Έρευνα στο Facebook για ομάδες στις οποίες θα διαφημίσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του επιχειρηματία.
5. Έρευνα για λέξεις κλειδιά και hashtags στο Pinterest, Instagram, YouTube και άλλα social media.

Λοιπόν τι λέτε; Είναι αυτή η δουλειά για εσάς;

Αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες δείτε την ειδική σελίδα μας στο Secretaries School της Interactive Education https://www.interactive-education.gr/secretary/eidikotites/virtual-assistant/ και κάντε δωρεάν εγγραφή στην πλατφόρμα μας https://school-corner.schoolessons.gr/ για να δείτε πως θα ξεκινήσετε την καριέρα σας σαν ελεύθερος επαγγελματίας. Θα το βρείτε στην κατηγορία Δουλειά από το σπίτι.


- Δεν χρειάζεται να ρωτάς! Ξεκίνησε με ότι ξέρεις και μετά μπορείς να παρακολουθήσεις τα σεμινάριά μας για να συμπληρώσεις τις γνώσεις σου σε όποιο μέρος της Ελλάδας και αν βρίσκεσαι!

Προσφέρονται με όλους τους τρόπους: Με φυσική παρουσία, μέσω τηλεκατάρτισης (σύγχρονης και ασύγχρονης) και με ιδιαίτερα μαθήματα. Δες ΕΔΩ https://www.interactive-education.gr/secretary/

- Τιμούλα; Από 120€!!!


Αν θέλεις τη λίστα με τις 100 προτάσεις για τις υπηρεσίες που μπορείς να προσφέρεις ζήτησε τη μέσω της φόρμας Επικοινωνίας.