Εμπορική Αλληλογραφία: Ένα από τα βασικά καθήκοντα μιας γραμματέως

Τι περιλαμβάνει η ενότητα;

Η γραπτή επικοινωνία με πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες, φορείς κλπ αποτελούσε πάντα σημαντικό παράγοντα για την εξέλιξη των εμπορικών συναλλαγών, και εξακολουθεί να κατέχει σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της εταιρικής εικόνας.

Μπορεί η τεχνολογική εξέλιξη να απλούστευσε την επικοινωνία μεταξύ των συναλλασσομένων και να περάσαμε από τις τυπικές επιστολές στα e-mails, όμως η σύνταξη μίας επιστολής ή ενός e-mail εξακολουθεί να ακολουθεί κάποιους κανόνες που μας βοηθάνε να επιτύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα το οποίο είναι μια καλογραμμένη και χωρίς λάθη εμπορική επιστολή.

Στην ενότητα διδάσκονται:

  1. Η δομή των επιστολών στην ελληνική και αγγλική γλώσσα, καθώς και τα χαρακτηριστικά μιας επιτυχημένης επιστολής.
  2. Ο τρόπος με τον οποίο συντάσσουμε επιστολές πωλήσεων, επιστολές προς τις τράπεζες, επιστολές διαμαρτυρίας, υπενθυμίσεις για τα ανοιχτά υπόλοιπα πελατών, δελτία τύπου κλπ. και
  1. Παρουσιάζονται δείγματα επιστολών για κάθε τύπο από βιβλίο/οδηγό του Ιδρύματος Ευγενίδου .

Οι σπουδαστές θα διδαχθούν επίσης:

  • Ποια είναι η διαφορά μίας επιστολής από ένα memo ή ένα e-mail.
  • Ποια είναι η σωστή προσφώνηση σε κάθε περίπτωση, ενώ θα παρουσιαστούν δείγματα στην Ελληνική και Αγγλική γλώσσα..
  • Τι θα πρέπει να περιλαμβάνει μία επιστολή (δομή μίας επιστολής τόσο στην ελληνική όσο και στην αγγλική γλώσσα).
  • Τι θα πρέπει να προσέξουμε όταν γράφουμε μία επιστολή, ποια είναι τα μυστικά για να επιτύχουμε την κατάλληλη αντίδραση από τον παραλήπτη.
  • Τέλος θα δοθούν οδηγίες και συμβουλές για το τι θα πρέπει να προσέχουμε σε μία επιστολή, πως θα πείσουμε τον παραλήπτη, πότε θα πρέπει να χρησιμοποιούμε επίσημη γλώσσα και τι τόνο και ύφος πρέπει να έχει η επιστολή
  • μας.

Η ενότητα τελειώνει με το Πρωτόκολλο (χειρόγραφο ή ηλεκτρονικό) και ακολουθούν οι πρακτικές ασκήσεις οι οποίες βαθμολογούνται από τον καθηγητή του προγράμματος.

Η ενότητα προσφέρεται και μεμονωμένη με κόστος 45€.