Η διαχείριση του ημερολογίου της Γραμματέως και του Διευθυντή της

Η διαχείριση του ημερολογίου της Γραμματέως και του Διευθυντή της

Η διαχείριση του ημερολογίου ενός στελέχους είναι μια περίπλοκη και χρονοβόρα εργασία

Η διαχείριση του ημερολογίου ενός στελέχους είναι μια περίπλοκη και χρονοβόρα εργασία, αλλά και μια βασική υπηρεσία που προσφέρουν οι Γραμματείς στα Στελέχη τους. Η αποτελεσματική διαχείριση ημερολογίου για τις/τους Γραμματείς είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό μέρος του ρόλου τους. Οι Γραμματείς αφιερώνουν τουλάχιστον το ένα τρίτο της ημέρας τους οργανώνοντας το πρόγραμμα του στελέχους που εξυπηρετούν.

Υπάρχουν πολλά καθήκοντα που σχετίζονται με τη διαχείριση ημερολογίου, όπως η διασφάλιση ότι τα στελέχη φτάνουν στις συναντήσεις τους εγκαίρως, η κατανόηση του λόγου της συνάντησης και εάν ο/η Executive είναι προετοιμασμένος/η για αυτήν.

Αλλά δεν τελειώνει εδώ η διαχείριση του ημερολογίου...
Οι Γραμματείς πρέπει επίσης να διαχειρίζονται σωστά και τον χρόνο που περνούν τα στελέχη εκτός των συναντήσεων.

Η διαχείριση του ημερολογίου της Γραμματέως και του Διευθυντή της είναι μια πρόκληση, και στην Interactive Education τη διδάσκουμε σε δύο επίπεδα με στόχο την καλύτερη προσέγγιση της και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων και της τεχνογνωσία που χρειάζεστε για να πετύχετε και σε αυτό τον ρόλο.

Το μάθημα Αποτελεσματικής Διαχείρισης ημερολογίου που θα σας δώσει τα εργαλεία για να μάθετε κάθε πτυχή του προγραμματισμού του
  1. Στα Επίπεδα 1 και 2 που απευθύνονται σε νεοεισερχόμενους/ες στον κλάδο, περιλαμβάνει τη θεωρητική εισαγωγή στο αντικείμενο, καθώς και τις πρακτικές οδηγίες για τη διαχείριση ημερολογίου στο Outlook και το Gmail, πρότυπα έντυπα για να τα χρησιμοποιήσετε, 40 Tips-n-Tricks και παραδοτέες ασκήσεις πρακτικής εφαρμογής μόνο για το επίπεδο 2.
  2. Στο επίπεδο 3 που απευθύνεται σε Γραμματείς Διεύθυνσης περιλαμβάνονται όλα όσα περιλαμβάνονται και στο επίπεδα 2 και επιπλέον
εξειδικευμένες γνώσεις διαχείρισης του ημερολογίου και του χρόνου του στελέχους Διεύθυνσης, τη ροή της πληροφορίας εντός και εκτός εταιρείας, και τις απαντήσεις στις "καυτές" ερωτήσεις:
  • Γιατί ο Διευθυντής μου σπαταλά το χρόνο του σε τόσα meetings?
  • Πόσα από αυτά θα μπορούσαν να αντικατασταθούν με ένα e-mail?
  • Πως θα πετύχω το όνειρο κάθε γραμματέως για zero inbox?


Το Επίπεδο 3 θα είναι διαθέσιμο το Μάιο και ως μεμονωμένο mini seminar. Εκδηλώστε σήμερα το ενδιαφέρον σας για να είστε οι πρώτοι που θα μάθετε πότε ξεκινάμε και ποια είναι τα αναλυτικά περιεχόμενα του.





Για πληρωμές IRIS