Τι είναι το newsletter και πώς αυξάνει τα κέρδη μιας επιχείρησης;

Τι είναι το newsletter και πώς αυξάνει τα κέρδη μιας επιχείρησης;


Τι είναι το newsletter

Tο newsletter δεν είναι κάτι νέο! Είναι η εξέλιξη και ο εκσυγχρονισμός των εντύπων και των διαφημιστικών φυλλαδίων, μόνο που ένα newsletter είναι πιο οικονομικό, στοχευμένο και αποτελεσματικό. Είναι ένα είδος e-mail που αποτελεί μέρος μιας συνολικής email μάρκετινγκ στρατηγικής. Είναι επί της ουσίας ένα διαφημιστικό email που τις περισσότερες φορές περιέχει νέα και προσφορές, ή ενημερώσεις για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μιας επιχείρησης.
Η διαφορά με το απλό email είναι ότι ο παραλήπτης έχει δώσει τη συγκατάθεσή του ώστε να λαμβάνει τακτικά newsletter από σένα, κυρίως επειδή του προσφέρουν κάτι που έχει αξία.

Ο σκοπός του newsletter είναι:
1. Να διατηρεί το ενδιαφέρον των ανθρώπων που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησης ή του επαγγελματία,
2. Να προσφέρει στους παραλήπτες χρήσιμο γι αυτούς περιεχόμενο,
3. Να ενισχύει το brand της επιχείρησης,
4. Να προωθεί νέα προϊόντα και υπηρεσίες, και
5. Να ωθεί διακριτικά τον παραλήπτη να κάνει μία ενέργεια πχ να επισκεφθεί το website, ή να επικοινωνήσει για να αγοράσει κάτι κλπ

Το newsletter απευθύνεται είτε σε ήδη ενεργούς πελάτες είτε σε υποψήφιους πελάτες με τη διαφορά ότι δεν λαμβάνουν και οι δύο το ίδιο newsletter!

  • Τι είναι το newsletter λοιπόν;

Ειναι ένα πολύτιμο εργαλείο για την ανάπτυξη, εδραίωση και εξέλιξη της αναγνωρισιμότητας και της κερδοφορίας μιας επιχείρησής ή ενός επαγγελματία.

  • Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του newsletter;

Σκεφτείτε πόσο κοστίζει η κειμενογραφία, ο σχεδιασμός γραφικών και layout, η εκτύπωση και η διανομή διαφημιστικών φυλλαδίων μιας επιχείρησής. Οι άνθρωποι σπανίως διαβάζουν πλέον φυλλάδια. Συνήθως τα πετάνε! Πόσοι τελικά από αυτούς γίνονται πελάτες μας; Σχεδόν κανείς!

  • Τα πλεονεκτήματα της χρήσης του e-mail Marketing:

Tο newsletter
1. Είναι οικονομικό και οικολογικό.
2. Είναι στοχευμένο, γιατί δεν στέλνουμε σε οποιοδήποτε χωρίς να ξέρουμε αν ενδιαφέρεται. Έτσι εξοικονομούμε περισσότερο χρόνο και χρήμα.
3. Τα στατιστικά στα οποία έχουμε πρόσβαση, μας επιτρέπουν να γνωρίζουμε πόσοι το διάβασαν, πόσοι πάτησαν κάποιο link, πόσοι και ποιοι διαγράφηκαν από την λίστα παραληπτών, και άλλες χρήσιμες πληροφορίες με ένα κλικ.

  • Η αποτελεσματικότητα του Newsletter

To Newsletter είναι 40 φορές πιο αποτελεσματικό από οποιαδήποτε άλλη μορφή Digital Marketing γιατί με τη δυνατότητα προσωποποίησης που μας προσφέρει μπορούμε να στείλουμε διαφορετικό υλικό σε κάθε έναν παραλήπτη ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και την ετοιμότητα της αγοράς του.

  • Ποιες είναι οι κατάλληλες μέρες και ώρες για να στείλουμε ένα Newsletter;

Οι καλύτερες μέρες και ώρες για να στείλεις ένα newsletter είναι Τρίτη πρωί, Πέμπτη μετά το μεσημεριανό διάλειμμα. Σημειώστε ότι ποτέ δεν στέλνουμε newsletter τη Δευτέρα το πρωί γιατί θα χαθεί μέσα στο πλήθος των e-mails που έχουν συγκεντρωθεί ή την Παρασκευή το απόγευμα που βιάζονται όλοι να γυρίσουν σπίτι τους. Και φυσικά όχι Κυριακή, ακόμη και αν εμείς εργαζόμαστε.

Τι είναι λοιπόν το Newsletter; Είναι ένα σημαντικό κομμάτι του Digital Marketing που δεν σε συμφέρει να το αγνοήσεις.

---------------

  • Το άρθρο αποτελεί τμήμα της ενότητας Μαζική Επικοινωνία του Τμήματος Γραμματέων (επίπεδο 03) και προσφέρεται και ως μεμονωμένο σεμινάριο μαζί με οδηγίες για τη δημιουργία ενός σωστού και κυρίως νόμιμου Newsletter.
  • Κάνε και εσύ την εγγραφή σου στο Newsletter της Interactive Education για να λαμβάνεις μια φορά την εβδομάδα προτάσεις για την επιχείρησή σου.
Η δημιουργία Newsletter για επιχειρήσεις είναι μια από τις προσφερόμενες υπηρεσίες της Interactive Education.
  • Αρχική δημοσίευση weboo.gr (έχουν γίνει προσαρμογές)