Ψηφιακά Προιόντα

Social Media Didital Manager

Τι είναι τα ψηφιακά προϊόντα - Παραδείγματα

Τα ψηφιακά προϊόντα είναι προϊόντα που δημιουργούνται, αποθηκεύονται και διανέμονται σε ψηφιακή μορφή. Αντίθετα με τα παραδοσιακά φυσικά προϊόντα, όπως ένα βιβλίο ή ένα παιχνίδι που μπορείς να αγγίξεις και να κρατήσεις στα χέρια σου, τα ψηφιακά προϊόντα υπάρχουν μόνο στον κόσμο της τεχνολογίας.

Μερικά παραδείγματα ψηφιακών προϊόντων είναι τα ηλεκτρονικά βιβλία (e-book), η μουσική και οι ήχοι που κατεβάζεις από το Διαδίκτυο, τα βίντεο-μαθήματα, φωτογραφίες που μοιράζεσαι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και πολλά άλλα. Το θαυμαστό με τα ψηφιακά προϊόντα είναι ότι μπορούν να αποθηκευτούν, να αντιγραφούν και να μοιραστούν εύκολα με άλλους χρήστες του Διαδικτύου. Μπορείς να τα κατεβάσεις στη συσκευή σου και να τα απολαύσεις ανά πάσα στιγμή, χωρίς να χρειάζεσαι φυσικά αντίγραφα ή να περιμένεις την παράδοσή τους.

Τα είδη των ψηφιακών προϊόντων:

  • Οτιδήποτε βασίζεται σε κείμενο όπως είναι τα ψηφιακά βιβλία, οι οδηγοί προγραμμάτων, τα ημερολόγια και οι καθημερινές λίστες
  • Οτιδήποτε βασίζεται σε ήχο πχ μουσική, audio-books κ.α.
  • Οτιδήποτε βασίζεται σε Video όπως βιντεοσκοπημένα μαθήματα, σεμινάρια κλπ
  • Οτιδήποτε βασίζεται σε εικόνες, φωτογραφίες.
  • Membership Sites: συνδρομητικά sites με premium περιεχόμενο για τους συνδρομητές.

Τα καλύτερα ψηφιακά προϊόντα για πώληση στο διαδίκτυο

Αν και υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που στρέφονται προς πώληση των γνώσεών τους μέσω του Διαδικτύου, το μεγαλύτερο πρόβλημα τους είναι ότι δεν γνωρίζουν εάν πρόκειται να είναι κερδοφόρα. Για να βοηθήσουμε λίγο με αυτό το πρόβλημα, αυτή τη φορά θέλουμε να σας μιλήσουμε για το καλύτερα ψηφιακά προϊόντα για πώληση στο διαδίκτυο.

1. e-Book ή Ηλεκτρονικά βιβλία
Χάρη στην εμφάνιση συσκευών όπως το Kindle, η δημοτικότητα των ηλεκτρονικών βιβλίων έχει αυξηθεί σημαντικά. Αρκεί να πούμε ότι οι ανεξάρτητοι συγγραφείς βιβλίων κερδίζουν περίπου 40% από την πώληση των ηλεκτρονικών τους βιβλίων.

2. Μαθήματα και βίντεο
Είναι και αυτα ψηφιακά προϊόντα που πωλούνται καλά στο Διαδίκτυο. Ιστότοποι όπως το Udemy ή το ETSY είναι μια επιλογή, ωστόσο ένα σημαντικό ποσοστό των πωλήσεων συλλέγεται από τον ιστότοπο ως προμήθεια. Ως εκ τούτου και αγνοώντας την τεράστια επισκεψιμότητα των πιο πάνω πλατφορμών, το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να επιλέξετε να έχετε τον δικό σας ιστότοπο όπου μπορείτε ελεύθερα να μοιραστείτε τις γνώσεις και την εμπειρία σας σε βίντεο ή μέσω μαθημάτων. Αυτό θα σας δώσει επίσης ένα πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού σας.

3. Μαθήματα και προϊόντα γραφιστικής
Εάν είστε γραφίστας πρέπει να πρέπει να γνωρίζετε ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που αγοράζουν θέματα, μοτίβα, πινέλα, λογότυπα, ταπετσαρίες κ.λπ. Αυτά  μπορούν να σας δώσουν καλά χρήματα.
Η φωτογραφία είναι μια άλλη από τις καλύτερες αγορές για ψηφιακά προϊόντα που μπορούν να πωληθούν στο διαδίκτυο. Οι φωτογραφίες έχουν συχνά τη δυνατότητα να πουν μια ιστορία, ωστόσο, ως έμπορος που πουλά ένα προϊόν, η περιγραφή της φωτογραφίας σας δίνει την ευκαιρία να πουλήσετε τη φωτογραφία σε κάποιον που την εκτιμά πραγματικά

Το μεγάλο πρόβλημα είναι να αξιολογήσεις σωστά τις γνώσεις σου και πόσο καλά ξέρεις να χρησιμοποιείς τις εφαρμογές που απαιτούνται για να δημιουργηθούν τα ψηφιακά προϊόντα. Από το απλούστερο που είναι το MS Word μέχρι τα πιο δύσκολα όπως είναι τα λογισμικά δημιουργίας φωτογραφίας και βίντεο.

Το καλύτερο σας το άφησα για το τέλος! Ένα ψηφιακό προϊόν πχ ένα e-book ή ένα mini-seminar το δημιουργείς μια φορά και αυτό κάνει πωλήσεις συνεχώς. Ακόμα και όταν εσύ κοιμάσαι!

Μαρία Ζάππα-Κασαπίδη