Θεωρία και Πρακτική άσκηση
Οι υπάλληλοι του Γραφείου Προσωπικού (ή Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού - HR) έχουν ρόλο-κλειδί στη διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού ενός οργανισμού.
Τα βασικά καθήκοντά τους περιλαμβάνουν:
1. Διοίκηση Προσωπικού - Τήρηση αρχείων εργαζομένων
- Έκδοση συμβάσεων & βεβαιώσεων
- Παρακολούθηση αδειών, ωραρίων, απουσιών
2. Μισθοδοσία - Υπολογισμός και καταβολή μισθών
- Ενημέρωση για κρατήσεις, εισφορές, επιδόματα
3. Προσλήψεις & Αποχωρήσεις - Δημοσίευση αγγελιών
- Συλλογή/διαχείριση βιογραφικών
- Διοικητικές διαδικασίες πρόσληψης/λήξης συνεργασίας
4. Εργασιακές Σχέσεις - Ενημέρωση για εργατική νομοθεσία
- Διαχείριση πειθαρχικών θεμάτων
- Υποστήριξη σε θέματα συμβάσεων
5. Εκπαίδευση & Ανάπτυξη - Οργάνωση σεμιναρίων και επιμορφώσεων
- Παρακολούθηση επαγγελματικής εξέλιξης
6. Επικοινωνία & Υποστήριξη - Διαχείριση εσωτερικής επικοινωνίας
- Υποστήριξη εργαζομένων σε διοικητικά θέματα
7. Συμμόρφωση & Νομοθεσία - Τήρηση νόμων & κανονισμών (π.χ. GDPR, εργατικό δίκαιο)
- Ενημέρωση για αλλαγές στη νομοθεσία
Επιπλέον Ρόλοι (σε μεγάλους οργανισμούς)
Αν πρόκειται για δημόσιο φορέα, τα καθήκοντα διαφοροποιούνται ελαφρώς με έμφαση σε διαδικασίες μέσω ΑΣΕΠ, βαθμολόγια, διοικητικά συμβούλια κ.λπ.
Απαντήσεις σε ερωτήσεις που τέθηκαν σε συνέντευξη
1. Ποιες δεξιότητες (τεχνικές & προσωπικές) είναι απαραίτητες για να εργαστεί κάποιος στο Γραφείο Προσωπικού σήμερα;
Γνώση χρήσης υπολογιστή (κυρίως Excel), χειρισμός my-ΕΡΓΑΝΗ, GDPR (Τήρηση αρχείων με ασφάλεια), λογισμικού HR πχ HRM Soft1, αλλά και ταυτόχρονη διαχείριση πολλών φακέλων & αιτημάτων. Από τα soft skills βασικά είναι ενσυναίσθηση, διακριτικότητα, οργάνωση και ικανότητα διαχείρισης κρίσεων και συγκρούσεων.
2. Πώς αλλάζει ο ρόλος του Γραφείου Προσωπικού στην εποχή της ψηφιοποίησης και της τηλεργασίας;
Κυριαρχούν πλέον οι αυτοματισμοί, οι e-πλατφόρμες, άπα υπάρχει λιγότερο χαρτί, και πιθανόν περισσότερη εξειδίκευση.
3. Ποια είναι τα συχνότερα προβλήματα που καλείται να διαχειριστεί ένα Τμήμα Προσωπικού και πώς τα επιλύει;
Ο υπάλληλος του HR δεν είναι πια μόνο "ο γραφειοκράτης του προσωπικού". Είναι διαχειριστής σχέσεων και τεχνολογίας.
Ανάμεσα στα προβλήματα που καλείται να λύσει είναι η καθυστέρηση μισθών, διαμάχες εργαζομένων, ελλιπής ενημέρωση σε εργασιακά θέματα. Η καθημερινή ενημέρωση στα συγκεκριμένα θέματα είναι απαραίτητη.
Θεωρητική εκπαίδευση και πρακτική εφαρμογή μέσω της ενότητας HRM του ERP Soft1.
Για την συμμετοχή απαιτούνται οι γνώσεις των βασικών ενοτήτων του ERP και της διαχείρισης γραφείου.
Η Βεβαίωση Παρακολούθησης απαιτεί την παράδοση ολοκληρωμένης δραστηριότητας.
Τι θα κερδίσουν οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο:
Κατανόηση των διαδικασιών που αφορούν το προσωπικό όχι μόνο θεωρητικά αλλά και με πρακτική εφαρμογή στο HRM Soft1.
Θα μάθουν όλη τη διαχείριση αρχείων προσωπικού (άδειες, συμβάσεις, αξιολογήσεις) σε ψηφιακό περιβάλλον
Θα προετοιμαστούν για ρόλους σε HR τμήματα μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Θα κερδίσουν πόντους σε συνεντεύξεις εργασίας, γιατί λίγοι υποψήφιοι ξέρουν να χρησιμοποιούν τέτοια modules.
Ζητήσετε το αναλυτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης και τις τιμές.