Βασικοί στόχοι γραφής επιχειρήσεων

Γιατί γράφουμε; Ποιος είναι ο σκοπός της Εμπορικής Αλληλογραφίας;


Ο σκοπός της γραφής των επιχειρήσεων είναι η διευκόλυνση των συναλλαγών. Φυσικά, το περιεχόμενο της επιχειρηματικής γραφής σχετίζεται με μια επιχειρηματική οντότητα αλλά σχετίζεται επίσης με μια συγκεκριμένη και σκόπιμη συναλλαγή μεταξύ του συγγραφέα και του κοινού του.

Το επιχειρηματικό γράψιμο μπορεί να "κατανοηθεί καθαρά όταν διαβάζεται γρήγορα. Το μήνυμα πρέπει να είναι καλά σχεδιασμένο, απλό, σαφές και άμεσο."

Γιατί λοιπόν γράφουμε;
1. Πληροφορίες μεταφοράς ειδήσεων, γνώσεων κλπ: Μορφές επιχειρηματικής επικοινωνίας, όπως ερευνητικές εκθέσεις ή πολιτικά σημειώματα, γράφονται για τη διάδοση των γνώσεων.

2. Παράδοση ειδήσεων : Η επαγγελματική γραφή χρησιμοποιείται συχνά για την κοινοποίηση πρόσφατων εκδηλώσεων και επιτευγμάτων με εσωτερικούς και εξωτερικούς αποδέκτες.

3. Παρότρυνση για δράση: Οι επαγγελματίες των επιχειρήσεων χρησιμοποιούν τη γραφή σε μια προσπάθεια να επηρεάσουν τους άλλους για πολλούς λόγους, όπως η πώληση εμπορευμάτων. Κλασικό παράδειγμα η αναρτήσεις στα social Media.

4. Για την εξήγηση ή την αιτιολόγηση μιας ενέργειας : Η επαγγελματική επικοινωνία επιτρέπει σε μια επιχειρηματική οντότητα να εξηγήσει τις πεποιθήσεις τους ή να δικαιολογήσει τις ενέργειές της.

(Το άρθρο αποτελεί τμήμα του μαθήματος Εμπορική Αλληλογραφία του σεμιναρίου Πιστοποιημένο Στέλεχος Γραμματείας.)


Για πληρωμές IRIS