Page 18 - secretary-info
P. 18

labus Έκδοση 1.0 –
Πιστοποιητικό Γραμματέων Διοίκησης

Administration Secretary Certificate

                                                           1.9.1.2 Τα εργαλεία των Δημο-
                                                           σίων Σχέσεων

                             1.9.2 Σχέση Γραμματείας και   1.9.2.1 Ο Γραμματέας ως φο-
                             Δημοσίων Σχέσεων Επιχειρή-    ρέας Δημοσίων Σχέσεων
                             σεων

                                                           1.9.2.2 Ο χώρος εργασίας του
                                                           γραμματέα ως παράγοντα Δη-
                                                           μοσίων Σχέσεων

                             1.9.3 Ενέργειες Γραμματείας ως 1.9.3.1. Το πρωτόκολλο και οι

                             φορέα Δημοσίων Σχέσεων        κανόνες τήρησής του

                                                           1.9.3.2 Συμπεριφορά έναντι
                                                           των Επισκεπτών

                                                           1.9.3.3 Χειρισμός του τηλεφώ-
                                                           νου

                                                           1.9.3.4 Οργάνωση Γευμάτων

                                                           1.9.3.5 Εμφάνιση της Γραμμα-
                                                           τείας

1.10 Οργάνωση Επιχειρηματι-  1.10.1 Οργάνωση Συσκέψεως     1.10.1.1 Οργάνωση Συσκέψεως
κών Δραστηριοτήτων           και καθήκοντα γραμματείας     - Συνεδριάσεως

1.11 Εξυπηρέτηση Πελατών                                   1.10.1.2 Καθήκοντα του Γραμ-
                                                           ματέα
1.12 Εισαγωγή στο σύγχρονο
Management                   1.10.2 Γνώσεις Οργάνωσης      1.10.2.1 Οργάνωση Επιχειρη-
                             Επιχειρηματικού Συνεδρίου     ματικού Συνεδρίου

                             1.10.3 Γνώσεις Οργάνωσης      1.10.3.1 Προετοιμασία και Ορ-
                             Επιχειρηματικού Ταξιδιού      γάνωση Ταξιδιών

                             1.11.1 Ορισμός και φιλοσοφία  1.11.1.1 Ορισμός της Εξυπηρέ-
                             Εξυπηρέτησης Πελατών          τησης των Πελατών

                                                           1.11.1.2 Η φιλοσοφία της Εξυ-
                                                           πηρέτησης Πελατών

                             1.11.2 Κανόνες Εξυπηρέτησης   1. 11.2.1 Αποτελεσματική Δια-
                             Πελατών                       χείριση Παραπονούμενων Πελα-
                                                           τών

                                                           1.11.2.2 Ιδανική Εξυπηρέτηση
                                                           Πελατών

                             1.11. 3 Ελληνικό Ινστιτούτο   1.11.3.1 Ελληνικό Ινστιτούτο
                             Εξυπηρέτησης Πελατών          Εξυπηρέτησης Πελατών
                                                           (Ε.Ι.Ε.Π.)

                             1.12.1 Εισαγωγικές έννοιες του 1.12.1.1 Βασικές έννοιες
                             Management

                                                           1.12.1.2. Το Μanagement στο

Vellum Global Educational Services A.E.                    Σελίδα 11 από 15
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22