Page 16 - Στέλεχος Γραμματειακής Υποστήριξης - Οδηγός Σπουδών
        P. 16
     Πιστοποιήσεις Οικονομίας και Διοίκησης (Υπάλληλος Γραφείου/Γραμματέας Διεύθυνσης)
            Μέρος 3ο
            Διοικητική υποστήριξη της λειτουργίας του γραφείου - Διεύθυνση και λειτουργία γραφείου
            3.1 Η γραμματεία και η οργάνωση των υπηρεσιών της
                    Οργανωτική Διάρθρωση των γραφείων Γραμματείας
                    Ανάλυση του έργου των επιμέρους τμημάτων
                    Οργανογράμματα - Χρησιμότητα και σχεδιασμός
            3.2 Καθήκοντα και υποχρεώσεις υπαλλήλου γραφείου ως προς τη διεύθυνση και λειτουργεία του γρα-
            φείου:
                ➢  Παρέχει γραμματειακή υποστήριξη για την υποδοχή και φιλοξενία των επισκεπτών.
                ➢  Διεκπεραιώνει την επικοινωνία του γραφείου, εξυπηρετεί και συναλλάσσεται με τρίτους.
                ➢  Εξυπηρετεί και πληροφορεί τους ενδιαφερόμενους που επισκέπτονται το γραφείο του.
                ➢  Υποδέχεται τα άτομα και καταγράφει τα στοιχεία και τον σκοπό επίσκεψης.
                ➢  Απαντά σε ερωτήσεις και παρέχει ή επεξηγεί πληροφορίες.
                ➢  Τηρεί αρχείο επικοινωνιών και ενημερώνει τα αρμόδια πρόσωπα.
                ➢  Χειρίζεται τις εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις.
                ➢  Παρέχει πληροφορίες στους ενδιαφερόμενους και καταγράφει αιτήματα.
                ➢  Προετοιμάζει και ρυθμίζει κλήσεις πολυμερούς επικοινωνίας και τηλεδιασκέψεων.
                ➢  Επικοινωνεί και συναλλάσσεται με τρίτους.
                ➢  Προετοιμάζει το απαραίτητο υλικό για τη συναλλαγή με τρίτους.
                ➢  Διαβιβάζει έγγραφα και αιτήσεις σε τρίτους.
                ➢  Διενεργεί συναλλαγές με τρίτους.
                ➢  Συνεργάζεται με επισκέπτες, συνεργάτες, πελάτες, προμηθευτές.
            3.3 Η ασφάλεια των εργαζομένων στο χώρο των γραφείων. Υποχρεώσεις και συμμόρφωση υπαλλή-
            λων και εργοδοσίας.
                                                        Σελίδα 15 από 27





