Page 4 - Πιστοποιημένο Στέλεχος Γραμματείας
P. 4

Πιστοποιήσεις Οικονομίας και Διοίκησης (Υπάλληλος Γραφείου/Γραμματέας Διεύθυνσης)


            2. Σκοπός σεμιναρίου



            Ο γενικός σκοπός του σεμιναρίου είναι:


                1.  Οι σπουδαστές να εκπαιδευτούν σε επαγγελματικό επίπεδο στην απόκτηση των δεξιοτήτων εκεί-
                    νων που απαιτεί η θέση για την άσκηση της γραμματειακής υποστήριξης στελεχών των  Οργανι-
                    σμών,                                   Επιχειρήσεων,                                     κ.λπ.

                2.  Να διασφαλίσουν το επίπεδο γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων που είναι απαραίτητες στο
                    χώρο του γραφείου έτσι να επιτυγχάνεται η εύρυθμη λειτουργεία του οργανισμού/επιχείρησης.

            Μετά το πέρας των μαθημάτων αναμένεται από τους υποψηφίους να είναι σε θέση να επιδείξουν ευχέ-
            ρεια στη χρήση διάφορων εφαρμογών για να συλλέξουν και να παρουσιάσουν δεδομένα, για να λύσουν
            προβλήματα και για να επικοινωνούν με τους συνεργάτες και τους συναδέλφους τους


            Σε επίπεδο επαγγελματικής ιεραρχίας:

                                                                                                       ου
            Ο «ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ» (ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ - 1  Επίπε-
            δου) μετά το τέλος των μαθημάτων πρέπει να είναι σε θέση να αναλαμβάνει και να διεκπεραιώνει στο
            πλαίσιο μιας οργανωτικής – ιεραρχικής  δομής και μέσω προκαθορισμένων οδηγιών και διαδικασιών,
            μέρος ή σύνολο διοικητικών – υποστηρικτικών εργασιών γραφείου ενός οργανισμού, υπό την καθο-
            δήγηση Προϊσταμένου και με σκοπό την αποτελεσματική λειτουργία του οργανισμού.


             Ο «ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ  ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ» (2ο επίπεδο ιεραρχίας), έχει τις ίδιες υποχρεώσεις και εργασίες και
             τα εργασιακά του καθήκοντα είναι κατ΄ ουσία τα ίδια με αυτά του Υπαλλήλου Γραμματειακής – Διοι-
             κητικής Υποστήριξης, αλλά είναι πιο σύνθετα καθώς έχουν ως σημείο αναφοράς την οργάνωση, τον
             συντονισμό, την επίβλεψη της λειτουργίας των δραστηριοτήτων και εργασιών των ανώτερων διευθυ-
             ντικών στελεχών των επιχειρήσεων ή οργανισμών και προϋποθέτουν μεγαλύτερο βαθμό ευθύνης και
             πρωτοβουλίας.


















                                                        Σελίδα 3 από 27
   1   2   3   4   5   6   7   8   9