Personal Branding 2

Τι σου αρέσει να κάνεις και τι χρειάζονται οι άλλοι

 

Εχουμε ήδη πει οτι είναι απαραίτητο να κτίσετε το προσωπικό σας brand.

Σήμερα θα δούμε πως θα χτίσετε το brand σας με βάση αυτά που σας αρέσουν, με βάση αυτά που θέλετε να κάνετε, έχοντας πάντα κατά νου τι χρειάζονται οι άνθρωποι που είναι γύρω σας.

Εδώ είναι το σημείο που πολλοί κάνουν λάθος. Μένουν στο τι θέλουν αυτοί. Πχ λένε “μου αρέσει να παίζω κιθάρα και θέλω να βγάζω χρήματα παίζοντας κιθάρα ολη μέρα”. Ωραία! Αυτο γίνεται! Τι πρέπει να κάνεις; Σκέψου οτι οι άνθρωποι μπορεί να μην ψάχνουν για σένα (ακόμη)… μπορεί όμως να ψάχνουν  να μάθουν να παίζουν βασικές συγχορδίες στην κιθάρα ή ένα γνωστό τραγούδι.

Να η ευκαιρία να δεις τι γίνεται γύρω σου και να συστηθείς σε αυτούς τους ανθρώπους. Έτσι φτάνεις σε αυτο που πραγματικά θέλεις.

Ερώτηση 1: Τι μου αρέσει να κανω περισσότερο απο όλα;

Απάντηση: Να παίζω κιθάρα.

Ερώτηση 2: Τι θέλουν οι άνθρωποι γύρω μου να μάθουν;

Απάντηση: Θέλουν να μάθουν να παίζουν κιθάρα

Αυτή είναι η σύνδεση που ψάχνεις! Να προσφέρεις στους άλλους κάτι που θέλουν, κάτι που θα τους είναι χρησιμο και το οποίο εσύ αγαπάς να κάνεις!

Κάπως έτσι ξεκίνησα και εγώ!

Ερώτηση 1: Τι θέλω να κάνω; Να γράφω για παιδιά.

Απάντηση: Ναι αλλά γράφουν πολλοί και σπουδαίοι άνθρωποι για παιδιά. Οκ… πάμε παλι! Ας γίνουμε πιο συγκεκριμένοι περιορίζοντας τον κύκλο μας.

Ερώτηση 2: Τι χρειάζονται οι άνθρωποι που είναι γύρω μου; Τι χρειάζονται ας πούμε οι συνάδελφοι μου; Απάντηση: Βιβλίο πληροφορικής για παιδιά.

Bingo! Έξι μήνες μετα κυκλοφόρησε και αγαπήθηκε όσο κανένα άλλο το “Click στο μέλλον”. Ένα βιβλίο πληροφορικής για παιδιά που μπήκε σε όλες τις σχολές πληροφορικής και σε όλα τα ιδιωτικά σχολεία. Το click το ακολούθησαν κι άλλα βιβλία και μεγάλη δικτυογραφία στα Ελληνικά και στα Αγγλικά. Αποτέλεσμα σήμερα να με ξέρουν και να με τιμούν με την εκτίμηση τους σχεδόν όλοι όσοι ασχολούνται με τη διδασκαλία πληροφορικής και όχι μόνο.

Ξέρω τι σκέφτεστε… υπάρχουν άνθρωποι που παίζουν κιθάρα, ανεβάζουν ένα βίντεο στο YouTube και αμέσως γίνεται viral και έχει εκατοντάδες views σε λίγες ώρες. Ή άνθρωποι που γράφουν ένα βιβλίο και αμέσως υιοθετείται από πολλούς καθηγητές.

Ναι, συμβαίνει! Αλλά πώς;

Για να χτίσεις το προσωπικό σου brand πρέπει πρώτα να χωνέψεις οτι δεν σε ξέρει κανένας και οτι ανεβάζοντας δυο τρια βίντεο δεν είναι αρκετό για να γίνεις γνωστός. Αυτός που ανέβασε το viral βίντεο που ζηλεύεις, εχει παίξει ατέλειωτες ώρες κιθάρα. Το δικό μου click ηταν οι σημειώσεις μου απο τις ώρες που έκανα μάθημα σε τάξη.

Η αλήθεια είναι οτι δεν φτάνουν μόνο αυτά. Να παίζεις δηλαδή καλή κιθάρα ή στην περίπτωσή μου να κάνεις πολλές ώρες μάθημα.

Πρέπει να μάθεις και να ακούς τι γίνεται γύρω σου. Αν αυτο που θέλεις να κάνεις για να βγάλεις χρήματα ταιριάζει με αυτο που χρειάζονται οι άλλοι. Και αυτο στις μέρες μας, με το Ίντερνετ, είναι πανεύκολο.

Παράδειγμα: Είσαι κολλημένος με ένα δικτυακό παιχνίδι. Στην κοινότητα που είσαι μέλος όλοι ρωτάνε διάφορα. Από το που θα βρουν το super ποντίκι που χρειάζονται, έως tips για να παίρνουν εύκολα τις πίστες.

Να η ευκαιρία σου! Φτιάξε ένα blog και άρχισε να γράφεις  για το πάθος σου. Κάνε ένα κανάλι στο YouTube και δείξε στους άλλους “κόλπα”! Κάντο όμως συνέχεια και κάντο καλά.

Έπειτα πες το σε όλους. Πώς; Instagram stories, hashtags, Facebook, Pinterest…Κάντους να περιμένουν το επόμενο σου post ή το επόμενο βίντεο. Ένα ίσον κανένα λένε! Και έχουν δίκιο… γράφε συνέχεια! Και όταν θα έχεις αποκτήσει αρκετούς followers τότε θα έλθουν και οι διαφημίσεις και οι σπόνσορες. Τότε θα έλθει η φήμη και το brand σου θα αρχίσει να ξεχωρίζει.

Ναι, πρέπει να περιμένεις!

ΥΓ.: Μικρή συμβουλή: Αν θέλεις να το “τρέξεις” λίγο κάντο στα Αγγλικά! Το “μαγαζί” μου στην Αγγλική γλώσσα στο Teachers Pay Teachers έχει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα από την www.schoolessons.gr

Μαρία Ζάππα-Κασαπίδη

(Η αρχική ιδέα για το πόστ είναι του Nick Cole)


Για πληρωμές IRIS